طراحی سایت صنعتی

طراحی سایت صنعتی : با افزایش انواع کارخانه ها و مراکز صنعتی رقابت نیز در بین آنها رشد کرده است . یکی از رقابها که شاید می توان گفت برای جذب مشتریان جدید از همه مهمتر باشد . رقابت در فضای مجازی و اینترنت می باشد. برای وارد شدن هر کارخانه و مراکز صنعتی در این رقابت اولین قدم طراحی سایت صنعتی است . داشتن یک وب سایت قدرتمند با گرافیک عالی و همچنین سئو سایت برتر می تواند رقابت در عرصه مجازی و اینترنت را برای صاحبان کارخانه ها راحتر کند.

طراحی سایت صنعتی

بهترین راه برای معرفی کالا و محصولات هر کارخانه و مرکز صنعتی استفاده از اینترنت و طراحی سایت صنعتی است. چرا که محدودیت مکانی دارد و تمام افراد از سراسر دنیا می توانند محصولات کارخانه را ببینند و از این طریق می توان مشتری خارج از کشور نیز پیدا کرد . و انی نکته بسیار مهم قدرت وب سایت صنعتی است ..
اما هر سایت صنعتی به تناسب رشته ی فعالیت دارای انواع مختلف و ویژگی ای متفاوتی می باشد .از این رو در زیر به کلیت ویژگی های طراحی سایت صنعتی اشاره می کنیم :

ویژگی های طراحی سایت صنعتی

طراحی سایت وب نوش ویژگی های زیر را برای داشتن یک وب سایت صنعتی خوب به شما معرفی می کند.
1-      داشتن صفحه معرفی کامل کارخانه که در این صفحه شما به صورت کامل کارخانه یا مرکز صنعتی را معرفی می کنید و از امتیازات آن حرف می زنید.
2-      معرفی کالا یا خدمات تولید : در این صفحه تمام کالا ها و خدماتی که مرکز یا کارخانه صنعتی ارائه می کند را شرح می دهید
3-      صفحه معرفی نمایندگی : برخی از کارخانه ها یا مراکز صنعتی در شهرها دارای نمایندگی هایی هستند می توانید در این صفحه تمام نمایندگی های کارخانه را معرفی نمایید ( این معرفی می تواند شامل اطلاعات تماس ، و آدرس نمایندگی در شهر مربوطه باشد و ...)
4-      یک صفحه هم می تواند معرفی پروژه های در دست اجرا باشد ویا اینکه پروژه های اتمام شده را معرفی نماید .
5-      بخش مهم اخبار صنعتی برای سایت است
6-      یکی از بخش های مهم دیگه بخش مقالات سایت است که برای بالا بردن سایت در موتورهای جستجو نیاز بیشتری به ان هست . ( تقویت سئو سایت )
7-      می توان بخش نظر سنجی نیز در طراحی سایت صنعتی لحاظ نمود.
و بسیاری از موارد دیگر که بر اساس نیاز می تواند در طراحی سایت صنعتی به موارد بالا اضافه شود .

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روش های یادگیری زبان انگلیسی

آموزشگاه موسیقی یوسف آباد

روش های تحلیل آماری