موارد استفاده از پارتیشن اداری
پارتیشن اداری و پارتیشن دوجداره
در پارتیشن بندی فضاهای موجود در کسب و کارهای مختلف مورد استفاده قرار
میگیرند . پارتیشن دوجداره و پارتیشن اداري یک راه حل و یک انتخاب
هوشمندانه توسط مدیر یک کسب و کار موفق به شمار می آید . انتخاب درست نوع
پارتیشن اداري در قسمت اداری کسب و کار ها و شغلهای مختلف به عوامل مختلفی
بستگی دارد به همین منظور پارتیشن دکومد سعی میکند تا تمام اطلاعات و
تجربیات خود را در طی سالها فعالیت در زمینه پارتیشن بندی ادارات بطور شفاف
در اختیار خریداران و مشترین خود قرار دهد. در ادامه سعی میکنیم تا در
شغلها و کسب و کارهای مختلف مورد استفاده و نیاز به پارتیشن را تشریح
نماییم . برای تفهیم بهتر این موضوع شغلها به دو دسته تقسیم میکنیم اول
شغلها و کسب و کارهای کوچک و سپس مشاغل و شرکتها و سازمانهای بزرگ . مسلم
است که دفاتر و یا دپارتمان اداری مشاغل خرد و کوچک دارای مساحت کمتری
میباشد . مثالهایی که در رابطه با اینگونه محلهای کسب میتوان ذکر نمود
مانند مطب دندانپزشکی , مطب پزشک , آتلیه عکاسی و
فیلم برداری و یا یک شرکت تجهیزات پزشکی یا بازرگانی و … می باشد برای
مشاغل و بنگاای اقتصادی بزرگ هم میتوان به سازمانها و شرکتهای نفتی یا
کمپانی های تولیدی و تجاری و یا ادارات دولتی و یا حتی مراکز آموزشی مانند
دانشگاهها , بانکها , شرکتهای هلدینگ و یا کارخانجات و … اشاره نمود
.
در تمامی این مشاغل میتوان با نصب
پارتیشن اداری یا پارتیشن دوجداره یک محل کار کاربردی تر و محیط کاری بهتری
را ایجاد نمود . دلیل اصلی استفاده مدیران موفق از پارتیشن اداری دوجداره
هم توجه به خاصیت و آشنایی با کاربرد پارتیشن است مدیران موفق میدانند که
پارتیشن ساختاری است که منطقه و فضای خاصی را در محل کار تعریف مینماید
همانطور که تعریف مشاغل و مسئولیت افراد شاغل بسیار مهم میباشد و منجر به
چارت سازمانی آن کسب و کار میباشد . البته این موارد برای حالتهایی صدق
میکند که مدیر در ساختمان محل کار به اندازه کافی اتاق در اختیار ندارد و
یا ساختمان بصورت مسطح و یا بدون اتاق میباشد که در اغلب دفاتر کار شرکتها
محدودیت اتاق و کمبود فضا یک مشکل گریبانگیر برای مدیران میباشد و عقلانی
ترین راه حل استفاده از پارتیشن اداری با مشخصات خوب می باشد .
نظرات
ارسال یک نظر