مطالبه مهریه

مطالبه مهریه

مطالبه مهریه

مشاوره حقوقی عدل جویان  توسط وکلای متخصص ارائه می شود،با کسب اطلاعات حقوقی از طریق اخذ مشاوره حقوقی از گروه حقوقی  عدل جویان اقدامات لازم برای پیشبرد و پیگیری پرونده ی خود را بادقت و سرعت بیشتری پیش خواهید برد که درنهایت به پیروزی در پرونده تان منتهی خواهد شد. با همه این ها هیچ مشاوره حقوقی حضوری نمی تواند جای وکیل خانم یا آقا را برای شما در دادگاه پر کند، برای پیگیری پرونده حقوقی خود سعی کنید حتی المقدور از وکیل پایه یک دادگستری استفاده نماید .




موسسه حقوقی عدل جویان با وکلای متخصص خود در زمینه های مختلف حقوقی آماده ارائه خدمات حقوقی اعم از ثبت دادخواست و نوشتن لایحه و تنظیم قرارداد و اخذ وکالت پرونده شما می باشد، وکیل طلاق توافقی همچنین برای اخذ بهترین و کاربردی ترین  مشاوره حقوقی حضوری در تهران می توانید از طریق تلفنی یا حضوری یا از طریق سایت گروه حقوقی عدل جویان با ما در ارتباط باشید.

عندالمطالبه، عندالاستطاعه

عدل جویان کجاست ؟


نوع مهریه در زمان و امکان مطالبه آن بسیار مهم است در حقوق خانواده ۲نوع مهریه تعریف شده است :

مهریه عندالمطالبه


همانطور که در مشاوره حقوقی مطالبه مهریه بیان کردیم ، وکیل متخصص طلاق توافقی در مهریه عندالمطالبه هرزمان که زوجه اراده نماید می تواند مهریه خود را مطالبه نموده و مرد ملزم به پرداخت مهریه بلافاصله بعد از مطالبه مهریه می باشد.

مهریه عندالاستطاع


منظور ازمهریه مشاوره حقوقی به صورت تلفنی عندالاستطاعه آن است که زوجه تنها در صورتی حق درخواست و مطالبه مهریه خود را دارد که توانایی و ملائت مالی زوج بر پرداخت مهریه زوجه ثابت شود.

مشاوره حقوقی مطالبه مهریه از اداره اجرای ثبت:

مهریه را از۲طریق می توان وصول نمود :


   از طریق اداره اجرای ثبت

   از طریق محاکم دادگستری


هرکدام ازاین راه‌ها وکیل خانواده مزایا و معایبی را دارند که در ادامه مشاوره حقوقی مطالبه مهریه از طریق اداره اجرای ثبت اشاره خواهیم نمود.

مطالبه مهریه از طریق اداره اجرای ثبت


مطالبه مهریه از طریق اداره اجرای ثبت، بهترین وسریع ترین راه برای اخذ مهریه زوجه می باشد ، این روش در صورتی می تواند مفید و کاربردی باشد که زوج مال یا اموالی را به نام خود داشته باشد درغیراین صورت استفاده از این روش برای مطالبه مهریه نمی تواند چندان مفید باشد، همچنین یکی از نکاتی که باید در طلاق توافقی مطالبه مهریه از اداره اجرای ثبت به آن اشاره نمود، عدم امکان بازداشت زوج در صورت عدم پرداخت مهریه از طریق مطالبه مهریه از اداره اجرای ثبت می باشد.


به منظور مطالبه مهریه از اداره اجرای ثبت  مشاوره حقوقی تلفنی در ابتدای امر می بایست به وکیل مهریه مراجعه کنید وضمن برخورداری از مشاوره حقوقی مطالبه مهریه از اداره اجرای ثبت از روند رسیدگی و نحوه پیگیری پرونده آگاهی پیدا کنید.  پینترست عدل جویان مهریه گروه حقوقی عدل جویان برای مطالبه مهریه ابتدا با مراجعه به دفترازدواج و طلاقی که نکاح زوجه در آن ثبت شده است اجرائیه مربوطه را اخذ نمایید. دراین اجرائیه موضوع اجرائیه که مطالبه مهریه  مشاوره حقوقی می باشد در آن ذکر می گردد سپس دفتردار، صدور اجرائیه علیه مرد را به وی اطلاع می دهد ، ضمن تقدیم اجرائیه توسط وکیل مهریه به مامور اداره اجرای ثبت با معرفی دارایی و اموال زوج درخواست توقیف اموال مرد را می دهد، پس از صادر شدن ابلاغیه، مرد باید در ضمن مت ۱۰ روز نسبت به پرداخت مهریه زوجه اقدام نماید، وکیل متخصص طلاق توافقی در غیراین صورت اموال مرد توقیف شده و از طریق مزایده به فروش می رسد و مهریه زوجه پرداخت می گردد.

 مهریه در زمان فوت و ورشکستگی زوج

 مشاوره حقوقی رایگان مطالبه مهریه


در پی بهره مند شدن همه مردم ایران از سراسر کشور از مشاوره حقوقی رایگان  ،سایت گروه حقوقی عدل جویان را طراحی نموده ایم تا شما عزیزان به وب سایت گروه حقوقی عدل جویان مراجعه کنید مشاوره در زمینه حقوقی و مسئله یا مشکل حقوقی خود را با وکیل و کارشناسان حقوقی برجسته در میان بگذارید.کارشناسان و وکلای ما در اسرع وقت به سوالات مطرح شده توسط شما پاسخ خواهندداد، تمامی مشاوره ها رایگان بوده و هیج هزینه ای برای شما نخواهد داشت.

ویژگی هایی اخذ مهریه از طریق اداره اجرای ثبت


به دلیل آنکه مهریه از اسناد تجاری می باشد بنابراین از مزیت سندهای تجاری نیز برخوردار بوده و برای مطالبه آن نیازی به مراجعه به دادگاه نیست و با مراجعه به اداره اجرای ثبت می توان مشاوره حقوقی رایگان آن را مطالبه نمود. مطالبه مهریه از طریق محاکم دادگستری و ثبت داخواست، سبب طولانی شدن روند رسیدگی به پرونده می گردید اما در مطالبه مهریه ازطریق اداره‌ اجرای ثبت دیگر نیازی به حضور مشاوره حقوقی آنلاین در دادگاه نبود و تمام مراحل توسط وکیل متخصص مطالبه مهریه پیگیری می شود.

مشاوره حقوقی 24 ساعته و شبانه روزی

موسسسه حقوقی عدل جویان از طریق مشاوره های تلفنی این فرصت را برای شما به وجود آورده تا بیشترین و سودمندترین اطلاعات را از طریق مشاوره حقوقی تلفنی کسب نمایید. بنابراین برای ارتباط با وکلای دل سوز و متعهد  مرکز مشاوره حقوقی عدل جویان با گروه حقوقی عدل جویان از طریق شماره ۴۴۳۸۶۵۸۱ تماس حاصل فرمایید.

اعسار در پرداخت نیم شر دولتی


نیم عشر دولتی دفتر وکالت که برای اجرای حکم از طریق مطالبه مهریه به واسطه اداره اجرای ثبت ازخواهان اخذ می شود، یک بیستم کل خواسته شما می باشد . اما نکته ای که باید در  وکیل کیفری تهران مطالبه مهریه ازاداره اجرای ثبت به ان اشاره نمود آن است که حتی در صورتی که شماتوانایی پرداخت نیم‌عشردولتی را هم نداشته باشید می توانید درخواست اعسار از پرداخت نیم‌عشردولتی را داشته باشید. براای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید از مقاله اعسار از  هزینه دادرسی عدل جویان استفاده نمایید..

مشاوره حقوقی غرب تهران


وکیل برای طلاق توافقی گروه حقوقی عدل جویان در غرب تهران به روش های مختلفی تلفنی،حضوری،آنلاین و…اقدام به ارائه مشاوره حقوقی می نماید، بیشتر مراجعه کنندگان به دفتر وکالت گروه حقوقی عدل جویان درغرب تهران مربوط به دعاوی خانوادگی حضانت  می باشد، گروه حقوقی عدل جویان با تجربه بالا در پیگیری پروندهای خانواده و استفاده از دانش و تجربه وکلای نخبه و متهد خود آماده پیگیری پرونده حقوقی شما و ارائه سودمند ترین مشاوره حقوقی غرب تهران می باشد.

مشاوره حقوقی مطالبه مهریه


همانطورکه بیان گردید مهریه موضوع بدهی مرد به زن است که از همان لحظه جاری شدن صیغه عقد نکاح برعهده مرد قرار می گیرد و تقریباً هیچ یک از مسائل و مشکلات خانوادگی ارتباطی با هزینه مشاوره حقوقی مطالبه مهریه نداشته و ندارد.


اولین مشاوره حقوقی مطالبه مهریه در این خصوص دعوت طرفین به برقراری صلح و سازش است. چرا که مطابق قانون و شرع وکلای دادگستری در ابتدا طرفین را به برقراری صلح و سازش دعوت می نماید وکیل متخصص خانواده که در صورت عدم تمایل طرفین و یا به بن بست رسیدن مذاکرات موضوع در طریق دادگستری پیگیری خواهد شد.


https://adljooyan.com


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روش های یادگیری زبان انگلیسی

آموزشگاه موسیقی یوسف آباد

روش های تحلیل آماری