سئو چیست؟

سئو چیست؟

این روزها افراد مختلفی که کسب و کارشان با اینترنت مرتبط می باشد و یا اینکه در فضای اینترنت یک سایت برای خود و یا کسب و کارشان دارند واژه جدیدی به نام سئو را شنیده اند و شاید در جمع های خصوصی و یا جلسات رسمی خود درباره سئو صحبت کرده باشند و به دنبال کسب اطلاعات بیشتری نیز در باره سئو رفته باشند.
کارفرمایان و افرادی که این روزها برای تحقیق در مورد سئو و در کل سئو سایت به ما مراجعه می کنند کم نیستند و شاید درصد قابل توجهی از مشتریان ما را تشکیل می دهند. کارفرمایان و افرادی که تنها با یک هدف به دنبال این دانش جدید و کمی گنگ می آیند.
هدف از سئو سایت افزایش بازدید سایت های کسب و کارها و در نتیجه افزایش فروش خدمات و یا محصول می باشد.
طراحی سایت
سئو یک دانش سهل و ممتنع می باشد. سئو بیشتر از آنکه کار کارشناسی باشد تدوین استراتژی ها و فرایند مدیریت سایت و بروزرسانی های سایت می باشد. نظر ما پس از 6 سال انجام کار سئو سایت بر این است که برای انجام موفق سئو سایت باید یک استراتژی مدون و منظم را در پیش گرفت که چرخه سئو را بر حسب دانش و تجربه مدام تکرار کند. می پرسید چرا تکرار کنیم؟ و یا فکر میکنید که سئو یکبار انجام میگیرید. اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستین که فکر میکنین سئو سایت یکبار انجام میگیرد و بعد از آن می توانید با خیال راحت سایت تان رها کنید سخت در اشتباه هستید.
رقابت در نتایج گوگل همانند مسابقه بی پایانی است که همه برای اول شدن تلاش می کنند و قرار نیست سوت پایان آن شنیده شود بنابراین هر گاه شما به عنوان مدیر سایت و یا کسب و کار از سایت خود غافل شوید بدون شک در نتایج گوگل سقوط خواهید.
رتبه خوب شما در نتایج گوگل یک سرمایه برای شماست. سرمایه تان را سفت نگهدارید.

سئو سایت

سئو (SEO) عبارت است از بهینه سازی موتورهای جستجو. در حقیقت کار سئو سایت همان بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می باشد. سئو سایت شامل یک سری کارهای اساسی و مداوم برای بهینه سازی سایت می باشد که نتیجه کار بالا رفتن سایت در نتایج جستجوی گوگل و یا هر موتور جستجوی دیگر خواهد بود.
در سئو سایت گام اول رسیدن به رتبه دلخواه است و گام دوم ماندن در آن رتبه گوگل. نمی خواهیم بگوییم کدام یک از این کارها سخت تر است. هر مرحله ای سئو سایت سختی و استرس خود را دارد و تنها نکته مشترک در تمام مراحل سئو مداومت و نظم در کار سئو می باشد.
سئو سایت مشتمل بر تعدادی کار اساسی است که ما بایستی به طور مداوم آنها را انجام دهیم. ما در تمام کارهای مهمی که شما باید در طول پروسه سئوانجام دهید را در 8 کار اساسی خلاصه کرده ایم.
شما برای اینکه بتوانید سئو سایت تان را به صورت موفق انجام دهید می توانید این کارهای اساسی سئو را انجام دهید و منتظر نتیجه آن بمانید.

8 کار اساسی در چرخه سئو سایت

8 کار اساسی و مهم در سئو سایت به شرح زیر می باشد.

تحلیل سایت و میزان رقابت در چرخه سئو

شما قبل از شروع هر کاری در زمینه سئو باید سایت پیش روی خودتان را تحلیل کنید تا کاشتی ها و امتیازات آن برای سئو سایت را متوجه باشید. شناخت دقیق شما از سایت تان باعث خواهد شد سئو سایت موفقی را داشته باشید. همینطور اطلاع از میزان رقابت باعث خواهد شد شما با آمادگی بیشتری شروع به سئو سایت خود نمایید و نیازمندی هایتان برای این سئو سایت را بدانید.

سئو on-page | سئو داخلی در چرخه سئو

سئو o-page را برخی ها به نام سئوی داخلی نیز می شناسند. سئو on-page شامل لیستی از پارامترها می باشد که بایستی بر روی صفحات سایت انجام شود. در حقیقت ما بر اساس وظیفه هر کدام از الگوریتمهای گوگل چون الگوریتم پاندا گوگل ( بررسی سئو محتوای درون سایت) ، الگوریتم مرغ مگس خوار (سنجش میزان بنرهای تبلیغاتی سایت) ، الگوریتم موبایل فرندلی (بررسی وضعیت رسپانسیویتی سایت) و ... وظیفه داریم تا ساختار داخلی سایت را به بهترین شکل ممکن بهینه کنیم.
ما برخی از پارامترهای مهم سئو on-page را در ادامه بیان میکنیم.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روش های یادگیری زبان انگلیسی

آموزشگاه موسیقی یوسف آباد

روش های تحلیل آماری